Günün Fırsatı
ALihancan.com -Eski site

Kristal Oda Şifrelem1323e


İndirme Linki 1 : TIKLA

İndirme Linki 2 : TIKLA

Dosya.tc

İndirme Linki 3 : TIKLA



Alıntı:

Kod:
quest beran7_setaou begin
state start begin
		when 30121.chat."Ejderhayı öldürmek istiyorum!" with pc.get_map_index() == 73 begin
		if get_time() > game.get_event_flag("Grotte_time") then
		game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
		end
		if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) < 3 then
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		say("Gerekli eşya 3x: "..item_name(30179)..":")
		say_item_vnum(30179)
		say("3 adet anahtara ihtiyacın var.")
		return
		end
		if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 1 then
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		pc.setqf("grotte_passworto", 078954687921)
		if pc.getqf("abgabe") == 1 then
		pc.setqf("abgabe",0)
		say("Anahtarları bana teslim et.")
		say("Senin geçmene izin vereceğim.")
		pc.setqf("erlaubt",1)
		wait()
		pc.warp(843800, 1067400)
		return
		end
		say("Üzgünüm Ejderha Tapınağı şuan dolu.")
		say("Eğer bir şifren varsa,")
		say("lütfen onu bana ver.")
		local passwort = tonumber(input(""))
		--pc.setqf("grotte_passworto", passwort) 
		if game.get_event_flag("Grotte_passwort") == passwort then
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		say("Anahtar rakamlardan oluşmalıdır.")
		if pc.count_item(30179) < 3 then
		say("Girmene izin veremem.")
		say("Gerekli eşya 3x: "..item_name(30179)..":")
		say_item_vnum(30179)
		say("3 taneye sahip olduğunda gel.")
		return
		end
		pc.remove_item("30179",3)
		say("Şifre doğru tebrikler!")
		say("Seni içeri gönderiyorum. Onu yenmeden dönme!")
		pc.setqf("erlaubt",1)
		wait()
		pc.warp(843800, 1067400)
		elseif passi != pc.getqf("grotte_passworto") then
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		say("Üzgünüm parolayı yanlış girdiniz.")
		return
		end
		end
		if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) >= 3 then
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		say("Ejderha Tapınağı'na girmek isteyen ilk kişi")
		say("sensin. Yeterli sayıda Kıvrık Anahtara sahipsen")
		say("seni içeri bırakacağım. Ama ilk önce bir şifre")
		say("belirleyeceksin. Bu şifreyi, önümüzdeki 5 dakika")
		say("içerisinde savaş arkadaşlarına verip onların")
		say("içeri girmesini sağlayabilirsin. Bu anahtarın")
		say("sadece 60 dakika tesir edeceğini unutma. O zamana")
		say("kadar ejderhayı öldürmüş olmanız gerekiyor!")
		say("")
		local i = select("Hazırım!", "Vazgeç ")
		if 1 == i then
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		say("Şimdi şifreyi belirle:")
		local passwort = tonumber(input(""))
		if passwort and passwort <= 999999999 and pc.count_item(30179)>=1 then
		game.set_event_flag("Grotte_zugang",1)
		game.set_event_flag("Grotte_passwort",passwort)
		local times = get_time() + 300 --Wartezeit
		game.set_event_flag("Grotte_time", times)
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		pc.setqf("abgabe",1)
		say("Belirlediğiniz şifre:")
		chat("Şifreyi dağıtmak için 5 dakikalık bir zamanın var: "..passwort.."")
		say_reward(""..passwort.."")
		say("Parolayı grup arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.")
		pc.remove_item("30179",3)
		else 
		say_title(""..mob_name(30121).."")
		say("Bir hata ile karşılaşıldı lütfen tekrar deneyin.")
		say("Lütfen sadece rakam giriniz.")
					end
				end
			end
		end

		when login with pc.get_map_index() == 79 begin
		say("Hoşgeldiniz, Mavi Ejderha'yı görmek için")
		say("İmparatorluk Kayasını parçalamalısınız.")
		say("")
		say_title("Sana bir sır vereyim:")
		say("Tanrı'yı fazla kızdırma ki;")
		say("ölümünü senin için kolaylaştırsın!")
		pc.set_warp_location(72 , 100, 12132)
		end
		when 8023.kill with pc.get_map_index() == 79 begin
		timer("skipia_boss_goo", 3)
		end
		when skipia_boss_goo.timer begin
		game.set_event_flag("Grotte_strafe",0)
		game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
		d.new_jump_all(79, 8412, 10668)
		d.setf("grotte_boss", 1)
		d.spawn_mob(9012, 242, 172)
		end

		when 2493.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
		notice_all(""..pc.get_name().." grubu, Mavi Ejderha!yı öldürdü!")
		notice_in_map("İnanılmaz, onu gerçekten mağlup ettiniz!")
		notice_in_map("Bir kaç dakika içerisinde ışınlanacaksın.")
		timer("skipia_boss_bitti", 33)
		timer("skipia_boss_dondu", 30)
		d.kill_all()
		d.spawn_mob(9012, 242, 172)
		d.clear_regen()
		pc.set_warp_location(72 , 100, 12132)
		end

		when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 1 begin
		if game.get_event_flag("Grotte_strafe") == 0 then
		timer("skipia_spawn", 1)
		d.setf("grotte_boss", 2)
		timer("skipia_boss_kapat", 3600)
		d.notice("Ejderha Tapınağı'na hoşgeldiniz.")
		d.notice("Ölümün tanrısı Beran-Setaou gözüküyor!")
		d.notice("Kalan süre: 60 dakika")
		pc.set_warp_location(72 , 100, 12132)
			end
		end

		when skipia_spawn.timer begin
		notice_all(""..pc.get_name().." grubu, Mavi Ejderha!yı öldürmeye çalışıyor!")
		d.regen_file("data/dungeon/skia_deliboss.txt")
		d.spawn_mob(2493, 154, 154)
		end

		when skipia_boss_dondu.timer begin
		notice_all("Mavi Ejderha geri döndü!")
		end
		
		when skipia_boss_end.timer begin
		d.exit_all()
		end
		
		when skipia_boss_bitti.timer begin
		d.exit_all()
		end
		
		when skipia_boss_kapat.timer begin
		notice_all("Mavi Ejderha hâlâ yaşıyor!")
		kill_all_in_map(79)
		game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
		game.set_event_flag("Grotte_strafe",1)
		d.exit_all()
		end
		
		when login with pc.get_map_index() != 79 or not pc.in_dungeon() begin
		pc.setqf("erlaubt",0)
		end
	end
end

Kod:
Filezilla : usr/game/share/locale/turkey/quest/object
Klasörune atıyoruz (bende Hayatlet sura kodu : 30121 Eger Sizde Farklıysa Dosyların içindeki30121 Kodunu Degiştiriniz)

Ardından Oyunda /relaod q Çekmemiz Yetecektir 


Ve Bir Kaç Resim 








This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1276x963.



Günün Fırsatı Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol